Люби свою Україну


 Уся моя Україна – краса неземна!

У моєї України – родючі поля.

У моєї Батьківщини – руки золоті,

Мова – пісня материнська і слова прості.

У моєї України - синьо-жовтий стяг,

В ньому сховано чимало козацьких звитяг,

Синій колір – колір Неба, Господніх очей,

Жовтий колір – колір хліба, достатку людей.

У моєї України – квітучі сади, 

А в тих садах добрі вчинки – найкращі плоди!

Хліб і сіль на рушничкові, щире «Отче наш!..»

Не лишало в біді предків, не покинь же й нас!

Житній хліб, вода Йорданська, писанка, кутя – 

Наша гордість українська - це наше життя!

Дзвони срібні із дзвіниці гомонять тобі:

«Не забудь, що українець! Не забудеш? Ні?!»

Якщо віра прадідівська пробудить серця,

То і мові солов’їній не буде кінця!

Заговорить брат із братом щирістю сльози,

І не буде суперечок, грому і грози.

Люби свою Україну! Рук не опускай!

Бо це твоя Батьківщина! Твій маленький рай!

Б`є струмком криштально-чистим не з гір, не з землі -

Вона бере свій початок з твоєї душі!

Люби свою Україну! Благаю: люби!

Люби міцно батька, неньку, дітей бережи!

Не соромся України! Істина проста:

«Якщо нема Батьківщини - ти є сирота!»



Коментарі